انجام کلیه تشریفات گمرکی برای واردات کالا و یا صادرات کالا

سعی کردم تمامی نکات و تجربیاتم را در زمینه ترخیص کالا، خودرو، ثبت شرکت و سایر موضوعات با شما در میان بزارم

انجام کلیه تشریفات گمرکی برای واردات کالا و یا صادرات کالا

سعی کردم تمامی نکات و تجربیاتم را در زمینه ترخیص کالا، خودرو، ثبت شرکت و سایر موضوعات با شما در میان بزارم

معرفی بازی New World – بزرگ‌ترین تلاش کمپانی آمازون برای ورود به صنعت بازی‌های ویدیویی

بسیاری از منتقدان و مخاطبان احساس می‌کنند که بازی New World تنها اثری از کمپانی amazon به شمار می‌رود که سبب تثبیت آن در صنعت بازی‌های ویدئویی می‌شود. در حقیقت این طراحی منحصر به فرد و متفاوتِ نیو ورلد بود که نظربازی کنندگان را به خود جلب کرد. طی دهه‌ی اخیر، بسیاری از بازی‌های MMO با وعده های بزرگ منتشر شدند اما تنها تعداد کمی از این عناوین موفق به جلب رضایت مخاطبان شدند. از طرفی دیگر بازی های مطرح در این ژانر به پیشتازی خود می‌تازند و رقابت با آنها، روز به روز سخت‌تر از گذشته می شود.

نیو ورلد مملو از ایده‌های قدیمی اما محبوب ژانر MMO خواهد بود. مثل همیشه بازی کنندگان شخصیتی را با ویژگی‌های ظاهری و مهارت‌های منحصر به فرد طراحی می‌کنند و وارد دنیای بسیار بزرگی مملو از ماموریت‌های گوناگون می‌شوند. آنها ملزم به انجام این ماموریت‌ها، برای ارتقای سطح می‌باشند و با پیشروی بیشتر، به محتوا‌های هیجان انگیز و بزرگ‌تری دست پیدا می‌کنند. لازم به ذکر است که توسعه دهندگان وعده‌ی جنگ‌های PVP بسیار عظیم و هیجان انگیزی را به مخاطبان خود داده‌اند اما باید به این نکته اشاره کرد که تجربه‌ی بخش PVP بازی، کاملاً اختیاری است و صرفاً برای علاقه‌مندان به این دسته از رقابت‌ها، تدارک دیده شده. یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های بازی New World ، سیستم مبارزات نوبتی آن می‌باشد. این موضوع تفاوت بسیار زیادی میان بازی و دیگر عناوین ساخته شده در MMO RPG ایجاد می کند. تا به اینجای کار تصمیم گرفتیم که اطلاعات کلی راجع به داستان بازی New World و کلیت‌های گیم پلی به اشتراک بگذاریم. حال نوبت به اطلاعات طبقه بندی شده و جزئی می‌رسد:

 

تاریخ انتشار بازی نیو ورلد ؟

 

لازم به ذکر است که این اثر در تاریخ ۳۱ آگوست سال ۲۰۲۱ مصادف با نهم شهریور ماه سال جاری منتشر خواهد شد. همچنین بد نیست بدانید که بتای خصوصی بازی پیش از ۲۰ جولای ، آغاز خواهد شد

 

آیا برای تجربه‌ی بازی نیاز به عضویت در سرویس اشتراک مخصوصی داریم؟

 

پاسخ این سوال خیر است. به هر حال باید به این نکته توجه داشت که بازی با قیمت ۴۰ دلار به فروش خواهد رسید و پس از آن، بسته‌های گسترش دهنده‌ی مختلفی برای آن منتشر خواهد شد. احتمال می‌رود که این بسته‌های گسترش دهنده نیز با قیمتی معقولانه به فروش برسند. همچنین توسعه دهندگان مدعی شده‌اند که گیمرها، توانایی خرید آیتم‌های داخل بازی را به کمک پول واقعی دارند. به هر حال این امر کاملاً اختیاری میباشد.

 

معرفی حالت War Mode

 

تاریخ امروز صحبت‌های بسیاری در خصوص یکی از حالات مخصوص بازی New World به نام War Mode به گوشمان رسیده. طبق اطلاعات منتشر شده، طی این حالت، دو تیم ۵۰ نفره از بازی کنندگان در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که جناح‌های مختلف ملزم به انجام فعالیت‌های متفاوت و به اتمام رساندن ماموریت‌های مخصوصی هستند تا بتوانند در این درگیری بزرگ، شرکت کنند.

 

سرورهای بازی به چه میزان قدرتمند هستند؟

 

طبق اظهارات کمپانی amazon ، سرور‌های بازی توانایی پشتیبانی از ۱۰۰۰ بازی کننده در هر لحظه را دارد.

 

داستان بازی New World چیست ؟

 

داستان بازی در جزیره‌ای جادویی و بزرگ اتفاق می‌افتد. جزیره‌ای که مملو از هیولاهای مختلف و همچنین اسرار عجیب و غریب می باشد. تمدن پیشینی که در این جزیره زندگی می‌کرد، مکان‌های مقدس و مخفی را در آن ساخته. شما به عنوان تنها بازماندگان به مبارزه با هیولاهای مختلف این جزیره و کشف و اسراری که در آن مخفی شده، خواهید پرداخت و با پیشروی در خط داستانی، اطلاعات بسیاری را در خصوص راز‌های مختلف بدست خواهید آورد .

 

کمی بیشتر در مورد ژانر بازی New World بدانیم :

 

بازی در دو قسمت خلاصه می‌شود. مبارزات بین بازی کنندگان (بخش PVP) و مبارزه‌ی بازی کنان با المان‌های کنترل شده توسط هوش مصنوعی (PVE) . موضوع اینجاست که بخش پلیر در مقابل پلیر کاملاً اختیاری می‌باشد و به عنوان وظیفه‌ی اصلی بازی کننده شناخته نمی‌شود. در عوض شما می‌توانید در دنیای گسترده و وسیع نیو ورلد، به انجام ماموریتهای مختلف و ارتقای سطح و در نهایت، یافت تجهیزات بهتر، بپردازید. توسعه‌دهندگان مدعی شده‌اند که رویدادهای هیجان انگیزی را برای بازی تدارک دیده‌اند. همچنین می‌توانید به همراه دیگر بازی کنندگان، گروهی را تشکیل دهید و به مبارزه با باس فایت‌های عظیم الجثه بپردازید. لازم به ذکر است که سیستم ساخت و ساز گسترده‌ و پرجزئیاتی برای این عنوان در نظر گرفته شده که مخاطبان را برای ساعات بسیار، سرگرم خواهد کرد.

اما اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که تمایل به رقابت با دیگر بازی کنندگان را دارید، می‌توانید پرچم PVP شخصیت خود را برافرازید. لازم به ذکر است که ۳ جناح مختلف در دنیای بازی New World قرار دارد و شما ملزم به پیوستن به یکی از آنها هستید. اگر در حین مبارزات خود با دیگر بازی‌کنندگان کشته شوید، برخی از پارامترهای شخصیتتان کاهش پیدا می‌کند ولی اگر بتوانید مبارزه را به نفع خود تمام کنید، امتیاز تجربه کسب خواهید کرد .اگر بخش PVP بازی علاقه مند شدید، بد نیست بدانید که می‌توانید به گروه های مختلفی بپیوندید. کارکرد این گروه‌ها نیز درست مانند Guild ها در ورلد آو وارکرفت می‌باشد. شما به همراه ۴۹ بازی کننده‌ی دیگر، گروهی را تشکیل می‌دهید و به انجام فعالیت‌های مختلف به صورت دسته جمعی می‌پردازید.

بازی New World

 

لازم به ذکر است که دنیای بازی New World از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده و هر کدام از آنها دارای یک Settlement و یک Fort می‌باشد. در Settlement ها ، بازیکنان می‌توانند مغازه‌های مختلف و خدمات متفاوتی را یافت کنند. برای به دست آوردن کنترل هر کدام از مناطق نقشه، اعضای یک گروهک ملزم به تصرف Fort آن منطقه می‌باشند. هنگامی که موفق به تصرف فورت و به دست آوردن کنترل منطقه شدید، می‌توانید پروژه‌های مختلفی را برای گسترده‌تر کردن منطقه و همچنین آباد کردن آن انجام دهید. بدین ترتیب توانایی ساخت مغازه‌های جدید و آپگرید‌های مختلف و … را خواهید داشت. تمام این فعالیت ها به صورت گروهی صورت خواهد گرفت.

موضوع از آنجایی جالب می‌شود که درگیری‌های مختلفی میان گروه‌های متفاوت، برای تصرف یک منطقه مخصوص، ایجاد می‌شود. بدین ترتیب بازی زمان مشخصی را برای نبرد نهایی میان دو گروهک تعیین می‌کند. در اینجاست که نبردهای بزرگ پنجاه بازی کننده در مقابل پنجاه بازی کننده‌ی دیگر، آغاز می‌گردد. تیم حمله کننده ملزم به نابود کردن برخی نقاط مشخص در فورت میباشد. از آن طرف تیم دفاع کننده نیز می‌تواند از انواع و اقسام تله‌ها و استراتژی‌های مختلف برای نابود کردن دشمنان خود، استفاده کند. اگر نیروی متخاصم برنده شود، کنترل منطقه را در دستان خود خواهد گرفت اما مجبور است که تمام خسارات ناشی از جنگ را برطرف کند. توسعه دهندگان معتقدند که به مرور زمان، تمام بازی کنندگان بازی New World در این رقابت شرکت خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید اسب‌هایی را برای خود خریداری کنید و با سرعت بسیار زیادی میان نقاط مختلف نقشه، جابجا شوید.

بازی New World

 

تا اینجای کار در خصوص همکاری اعضای یک guild برای انجام فعالیت‌های PVP صحبت کردیم اما باید به این نکته اشاره داشت که اعضای گروه می‌توانند به انجام فعالیت‌های PVE نیز بپردازند. هنگامی که کنترل یک منطقه را به دست می‌گیرید، احتمال حمله کردن هیولای بزرگ به این منطقه وجود دارد و بازی پیش از وقوع این موضوع ، به بازی کنندگان هشدار خواهد داد. اگر نتوانید این هیولا را شکست دهید، آسیب‌های بسیار بزرگی به فورت شما وارد خواهد شد. جالب است بدانید که توسعه دهندگان ریزه کاری‌های بیشتری را برای این بخش‌ها در نظر گرفته‌اند اما از آنجایی که هنوز تغییرات بسیاری در بازی New World اعمال می‌شود، از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرده‌اند.

 

شرایط خرید خانه در بازی New World ؟

 

پس از اینکه برای اولین بار به سطح ۲۰ برسید، می‌توانید خانه‌ای در Settlement خود خریداری کنید. با خرید خانه می‌توانید از هر نقطه‌ی نقشه، به خانه خود Fast Travel نمایید. همچنین توسعه دهندگان جزئیات بسیاری برای تغییر دکوراسیون و موارد مربوطه را برای خریداران خانه در بازی، فراهم آورده‌اند. در اینجا باید به نکته‌ی جالبی اشاره کنیم که پس از خرید خانه، می‌توانید از سه تن از دوستان خود دعوت کنید و به انجام فعالیت‌های مختلف در خانه‌ی خود بپردازید. با رسیدن به سطح ۴۰، به شما اجازه‌ی خرید دومین خانه و با رسیدن به سطح ۶۰ توانایی خریداری سومین خانه‌ را دارید. بدین ترتیب میتوانید به سه نقطه‌ی مشخص از نقشه، Fast Travel کنید‌

 

افزایش سطح و سیستم مبارزات بازی چگونه طراحی شده ؟

 

پیروزی در مبارزات نیو ورلد ، وابسته به فاکتورهایی همانند زمان بندی دقیق و داشتن مهارت‌های استراتژیک و جاخالی دادن و بلاک کردن می‌باشد. مهارت‌های شما درست همانند دیگر عناوین MMO ارتقا خواهد یافت. هنگامی که امتیاز تجربه کسب می کنید، می‌توانید شخصیت خود را از لحاظ مختلفی ارتقا دهید. با استفاده از اسلحه‌های مختلف بازی، مهارت بیشتری در مبارزات به دست خواهید آورد و کم‌کم فنون متفاوتی را برای آنها آزاد خواهید کرد. هر‌کدام از اسلحه‌ها، قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. توسعه‌دهندگان همواره در صدد طراحی اسلحه‌های مختلف برای نیو ورلد هستند. از طرف دیگر با مهارت‌های ساخت و ساز مواجه هستیم. از اطلاعات مختصر منتشر شده در خصوص این موضوع می‌توان به جمع آوری مواد اولیه و ساخت تجهیزات مختلف، اشاره کرد. با سفر به مناطق خطرناک‌تر می توانید مواد اولیه‌ی نادرتر و با ارزش‌تری پیدا کنید. همچنین شما می توانید ساخته‌های خود را برای فروش بگذارید.توسعه‌دهندگان مدعی شده‌اند که جادو‌های مختلفی در بازی وجود دارد و این جادوها به اسلحه‌های بازی کننده، الصاق خواهد شد.

منبع :

نوین اسپات اولین و بزرگترین مرجع دانلود بازی رایگان در ایران.

نوین اسپات اولین و بزرگترین مرجع دانلود بازی پلی استیشن در ایران

نوین اسپات اولین و بزرگترین مرجع دانلود بازی برای کامپیوتر

https://novinspot.com/new-world-everything-we-know/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی