انجام کلیه تشریفات گمرکی برای واردات کالا و یا صادرات کالا

سعی کردم تمامی نکات و تجربیاتم را در زمینه ترخیص کالا، خودرو، ثبت شرکت و سایر موضوعات با شما در میان بزارم

انجام کلیه تشریفات گمرکی برای واردات کالا و یا صادرات کالا

سعی کردم تمامی نکات و تجربیاتم را در زمینه ترخیص کالا، خودرو، ثبت شرکت و سایر موضوعات با شما در میان بزارم

معرفی مورد انتظارترین بازی های ۲۰۲۱

شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۸ ب.ظ

معرفی مورد انتظارترین بازی های ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: اول بهمن ماه سال ۱۳۹۹

مامور ۴۷ به همراه جلوه های بصری خیره کننده و جذاب، در نسل نهم صنعت بازی های ویدیویی حضور می یابد. پس از این که داستان های این قاتل دوست داشتنی در نسل هشتم ریبوت شد، شاهد بهتر شدن اوضاع و افزایش کیفیت عناوین بودیم. در حقیقت نسخه های اخیر این فرنچایز، حس اصلی و همیشگی هیتمن را برای طرفداران قدیمی زنده کردند. Hitman 3 قصد دارد که بهتر از هر زمان دیگری عمل کند و در این راه سخت افزار قدرتمند کنسول های نسل نهم کمک خواهد گرفت.

هیتمن ۳ نتیجه گیری دراماتیکی از نسخه‌های پیشین می باشد. در این نسخه دوباره به کشورهای مختلف سفر می‌کنیم و اقدام های متعددی برای قتل شخص یا اشخاصی به کار خواهید گرفت. در این نسخه با مهمترین و حیاتی ترین ماموریت های ممکن رو به رو خواهید شد. لوکاس گری، دوست قدیمی و گم شده مامور ۴۷، بازگشته. هدف بسیار بزرگی در برابر شما وجود دارد. اما قبل از اینکه بزرگترین هدف را نابود کنید، نیاز دارید تا اهداف کوچک تر و زیر دست ها را از بین ببرید.
به صورت کلی شش ماموریت منحصر به فرد و پر محتوا در بازی وجود دارد. در هر ماموریت روش‌های مختلفی برای نابود کردن اهداف خود پیدا خواهید کرد. Hitman 3 خلاقانه ترین روش ها را در پیش روی شما قرار خواهد داد. همچنین آزادی عملی مثال زدنی در بازی خواهید داشت. دنیای این اثر بسیار زنده و پویا طراحی شده و تمام رفتارهای شما را بازتاب می دهد. تمام این مسائل با کمک موتور گرافیکی جدید کمپانی محقق شده. خودتان را برای ماموریت‌های منحصر به فرد و تازه آماده کنید.

 

The Medium

The Medium

تاریخ انتشار: نهم بهمن ماه سال ۱۳۹۹

سال‌هاست که صنعت بازی‌های کامپیوتری در ارائه‌ی ترس به مخاطبان، به بهترین شکل ممکن عمل کرده. روش‌های مختلفی برای ترساندن یک کاربر در صنعت بازی‌های کامپیوتری وجود دارد. مدیوم شباهت‌های فراوانی به مجموعه بازی‌های سایلنت هیل دارد. لازم به ذکر است که کامپرسور مدیوم، آقای Akira Yamaoka می‌باشد. اکثر طرفداران سایلنت هیل این نام را آشنا خواهند یافت. آکیرا با موسیقی‌های بی نظیر خود، جلوه‌ی منحصر به فردی را تقدیم فرنچایز سایلنت هیل کرد و خوشحالیم که وی را در پروژه‌ی جدید استدیوی بلوبر مشاهده می‌کنیم.

شما خود را در کالبد زنی به نام مارین یافت خواهید کرد. کسی که زندگی را در دو جریان مختلف مشاهده می‌نماید. دنیای واقعی و دنیا ارواح، تفاوت‌های متعددی با یکدیگر دارند. نمی‌توانید به هر چه که می‌بینید، اعتماد کنید. ممکن است موضوعی که به نظر واقعی برسد، تنها یک خیال باشد و متعلق به دنیای حقیقی نباشد.

 

Outriders

Outriders

 

تاریخ انتشار: 14 بهمن ماه سال ۱۳۹۹

لازم به ذکر است که Outriders توسط استدیوی People Can Fly توسعه می‌یابد و به کمک کمپانی اسکوئر انیکس انتشار خواهد یافت. پس از توسعه‌ی بولت استورم و عرضه‌ی موفق آن، People Can Fly تمرکز خود را بر روی اوت رایدرز جمع آوری کرد. لازم به ذکر است که بیش از چهار سال بر روی بازی کار شده است. Outriders در ژانر اکشن سوم شخص تیر اندازی به همراه عناصر نقش آفرینی توسعه می‌یابد. نکته‌ی حائز اهمیت اینجاست که توسعه دهندگان (به صورت ویژه‌ای) تاکید داشتند که خبری از استراتژی‌های درآمد زایی کاذب همانند لوت باکس‌ها و شیوه‌های مختلف Pay 2 win نخواهد بود. محیط‌های بازی بسیار متفاوت هستند و طراحی چشمگیری دارند. دنیا توسط نیروی فرا طبیعی‌ای به نام Anomaly گرفته شده است.

چهار کلاس مختلف برای بازی کردن وجود دارد. اولین آن‌ها پایرومنسر است. اگر اهل بازی‌های نقش آفرینی باشید، با این کلاس آشنایی دارید. پایرومنسرها می‌توانند از نیروی آتش برای آسیب رساندن به دشمنان خود استفاده نمایند. این کلاس استاد آسیب رساندن به دشمنان در فاصله‌ی متوسط می‌باشد. توسط پایرومنسر می‌توانید افکت‌های مختلفی بر روی دشمنان اندازید و آن‌ها را تبدیل به بمب متحرک در میدان کنید. هر کلاس قابلیت‌های مختلفی دارد اما مهم‌ترین نکته، قابلیت‌های متفاوت کلاس‌ها برای بازیابی خط سلامتی‌شان می‌باشد. کلاس دوم The Devastator می‌باشد. این کلاس علاقه‌ی بسیار زیادی به خرد و خاکشیر کردن موانع و دشمنان خود دارد. Devastator شباهت بسیار زیادی به کلاس تانک دارد. توسط این کلاس به راحتی می‌توانید به موج دشمنان حمله کنید. تکه‌های مختلف زمین را خارج سازید و آن‌ها را به سمت دشمنان روانه کنید و یا از این تکه‌ها به عنوان سنگری برای دفع تیرهایی که به سمت شما هجوم می‌آورند،‌ استفاده نمایید. کلاس سوم Trickster می‌باشد. Trickster درست همانند کلاس قاتل و یا همان Assassin در بازی‌های نقش آفرینی می‌باشد. از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و می‌‌تواند در بازه‌ی زمانی مشخص، آسیبی جدی به دشمن رو به روی خود وارد کند. از قابلیت‌های این کلاس می‌توان به آهسته کردن زمان و تلپورت سریع (میان نقاط استراتژیک میدان مبارزه) اشاره نمود.  و در نهایت کلاس جهارم، کلاس Technomancer می‌باشد. کلاس تکنو منسر به عنوان یک کلاس همه فن حریف به شمار می رود و می‌تواند در لحظه آسیب بسیاری به تعداد زیادی از دشمنان وارد کنند.

در اکثر بازی‌های شوتر با عناصر نقش آفرینی، بازی کننده تنها یک یا دو بار (در یک بازه زمانی محدود) می‌تواند از قابلیت نهایی کلاس خود استفاده کند. در Outriders بدین گونه نیست. کول داون قابلیت‌ها، کمتر از دیگر عناوین حاضر در این ژانر می‌باشد و به مراتب می‌توانید از قابلیت ویژه‌ی خود استفاده‌ی بیشتری داشته باشید. البته این موضوع به بالانس بازی آسیب نرسانده، بلکه آن را جذاب‌تر کرده است.یکی دیگر از عناصر مهم در Outriders شخصی سازی است. صد‌ها قابلیت و اسلحه‌ی مختلف در رو به روی شما قرار دارد. این شما و قوه‌ی تصمیم گیری‌تان است که به بازی شکل می‌دهد. هزاران آرمور و اسلحه و قابلیت در دنیایی وسیع و میدان‌های نبردی پویا به همراه جلوه‌های بصری خارق العاده.

 

Persona 5 Strikers

 

تاریخ انتشار: پنجم بهمن ماه سال ۱۳۹۹

طرفداران مجموعه بازی‌های پرسونا می‌توانند خوشحال باشند زیرا که تا کمتر از یک ماه دیگر، Persona 5 Strikers در غرب منتشر خواهد شد. منتها در این نسخه، مبارزات بازی به صورت هک اند اسلش طراحی شده اند و روندی Real Time خواهند داشت. این عنوان، ادامه دهنده‌ی داستان‌‌ها و ماجراهای اتفاقات رخداده در پرسونا ۵ می‌باشد و بر روی کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

 

Monster Hunter Rise

 

تاریخ انتشار: سوم فروردین سال ۱۴۰۰

معرفی Monster Hunter Rise به ماه‌های گذشته باز می‌گردد. کپکام تصمیم گرفته تا نسخه‌ی جدیدی از مانستر هانتر را برای پلتفرم دوست داشتنی و محبوب نینتندو سوییچ منتشر کند. این نسخه دارای مکانیک های کاملاً جدید و هیولاهای تازه و لوکیشن‌های منحصر به فردی خواهد. لازم به ذکر است که دموی قابل بازی مانستر هانتر رایز در ماه آینده برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و به شما اجازه می دهد تا قسمتی از دنیای بزرگ بازی را تجربه کنید.

داستان Monster Hunter Rise در سرزمینی به نام کامورا رخ می دهد. این سرزمین با تکیه بر تفکراتِ مکتبِ نینجاها طراحی شده. لازم به ذکر است که لوکیشنی بسیار گسترده و سرسبز و زیبایی برای این اثر در نظر گرفته شده. مثل همیشه باید خودتان را برای مبارزه با هیولاهای بزرگ و ترسناک آماده کنید. این هیولاها به سرزمین کامورا حمله کرده‌اند و برای ساکنین این سرزمین آرام، مشکلات بسیار زیادی به وجود آورده‌اند.

شما می توانید به صورت تک‌نفره و یا به همراه دوستان خود به تجربه‌ی بازی بپردازید. درست همانند نسخه‌های پیشین، Monster Hunter Rise حاوی اسلحه‌ها و زره‌های متعدد و متنوعی خواهد بود. سیستم‌های کاملاً جدیدی در پیکره‌ی گیم‌پلی قرار گرفته. لازم به ذکر است که تمرکز توسعه‌دهندگان بر روی طراحی هیولا های منحصر به فرد و سیستم مبارزه پیچیده و عمیق جمع‌آوری شده.

مثل همیشه می توانید نظرات خود را راجع به این مطلب در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. Monster Hunter Rise در تاریخ ۲۳ مارس سال ۲۰۲۱ مصادف با سوم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در دسترس کاربران نینتندو سوئیچ قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات لو رفته، نسخه‌ی کامپیوتر های شخصی Monster Hunter Rise دارای بهینه‌سازی مخصوص خواهد بود و رده بندی های مختلفی را برای تنظیم نرخ فریم به مخاطبان ارائه می‌دهد. همچنین بازی از رزولوشن های 2k و 4k نیز پشتیبانی خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، بازی ۹ ماه پس از انتشار بر روی نینتندو سوییچ بر روی کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. بنابراین اگر فرض را بر صحت مطالب منتشر شده بگیریم، کاربران کامپیوترهای شخصی باید انتظارِ انتشارِ این اثر را در سال ۲۰۲۲ داشته باشند.

 

Deathloop

deathloop

 

تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰

تمرکز اصلی گیم پلی بر روی مبارزه‌ی یک به یک و رو در رو است. می توانید به صورت تک نفره این اثر را تجربه کنید و با هوش مصنوعی مبارزه کنید و یا می توانید به بازیکنان دیگر اجازه دهید تا وارد بازی شما شوند و برایتان چالش ایجاد کنند. این موضوع شباهت بسیار زیادی به المان های چند نفره‌ی مجموعه‌ی دارک سولز دارد. کالت و جولیانا (شخصیت‌های بازی Deathloop) دو رقیب بزرگ می‌باشند. آنها منتظر فرصت هستند تا به یکدیگر آسیب برسانند. جولیانا از این بازی لذت می برد و نمی‌خواهد که این چرخه‌ی مبارزه به اتمام برسد. جولیانا شخصیتی پیچیده و عجیب و غریب دارد. لازم به ذکر است که هر کدام از شخصیت ها به یک سری تجهیزات مشخص و یکسانی دسترسی دارند. در همین حال، هر کدام از آنها قابلیت های ویژه و منحصر به فردی نیز خواهند داشت. برای مثال کالت می تواند دستگاه‌ها را هک کند و زمان را به کمی عقب‌تر بازگرداند. جولیانا می‌تواند ظاهر خود را شبیه به دیگر اشخاص داخل بازی کند. انگیزه این دو شخص نیز با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال کالت می‌خواهد که به اهداف خود برسد اما جولیانا اهمیتی به اهداف نداده و صرفاً می‌خواهد که از حال حاضر لذت ببرد و خوش گذرانی کند. در حقیقت جولیانا طوری رفتار می کند که کالت مجبور به ادامه این بازی شود. وی به برنده شدن اهمیت نمی‌دهد بلکه به ادامه بازی اهمیت می‌دهد. برای شناخت بهتر دث لوپ، بهترین کار توجه به ظهارات کارگردان بازی در خصوص بازی می‌باشد:

پس از اینکه Dishonored 2 و بسته‌ی گسترش دهنده‌ی این اثر یعنی Death of the Outsider را توسعه دادیم، قصد داشتیم که بر روی یک پروژه‌ی منحصر به فرد و کاملا جدیدی کار کنیم. ایده بسیار بزرگی در سر می پروراندیم. میخواستیم که بازی جدیدمان از هر لحاظ خاص و منحصر به فرد باشد. کالت و جولیانا (شخصیت‌های بازی) دو رقیب بزرگ می‌باشند. آنها منتظر فرصت هستند تا به یکدیگر آسیب برسانند.

جولیانا از این بازی لذت می برد و نمی‌خواهد که این چرخه‌ی مبارزه به اتمام برسد. جولیانا شخصیتی پیچیده و عجیب و غریب دارد. لازم به ذکر است که هر کدام از شخصیت ها به یک سری تجهیزات مشخص و یکسانی دسترسی دارند. در همین حال، هر کدام از آنها قابلیت های ویژه و منحصر به فردی نیز خواهند داشت. برای مثال کالت می تواند دستگاه‌ها را هک کند و زمان را به کمی عقب‌تر بازگرداند. جولیانا می‌تواند ظاهر خود را شبیه به دیگر اشخاص داخل بازی کند. انگیزه این دو شخص نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

 

DEATHLOOP بر روی پلی استیشن ۵ با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد. همین موضوع سبب می‌شود که بازی را به عنوان یکی از اولین عناوینی که با نرخ ۶۰ بر روی پلی استیشن ۵ اجرا می شوند، به شمار آورد . همانطور که میدانید، هپتیک فیدبک یکی از مهمترین ویژگی های کنترلر پلی استیشن ۵ یعنی دوال سنس می باشد. این ویژگی، جایگزینی برای ویبره بود و جالب است بدانید که هر کدام از اسلحه ها در Deathloop ، لرزش متفاوتی را به دستان شما وارد خواهند کرد. از طرفی دیگر، دکمه‌های تریگر تطبیق پذیر ، سبب شده که استفاده از هر سلاح، جلوه‌ای ویژه و منحصر به فرد به خود بگیرد.سیستم داینامیک اسلحه‌های Deathloop سبب می شود که تیراندازی با هر یک از اسلحه ها، حالتی منحصر به‌ فرد به خود بگیرد. هر کدام از اسلحه ها، نحوه‌ی شلیک کردن و ریلود کردن و … مخصوص به خود را دارند و این تفاوت به کمک کنترلر منحصر به فرد پلی استیشن ۵ احساس خواهد شد. برای مثال یکی از اسلحه ها توانایی پرتاب تیغه‌ های بزرگی را دارد و به کمک ویژگی های دوال سنس می‌توانید خروج هر یک از این تیغه‌ها را از لوله‌ی اسلحه، متوجه شوید.تنها اسلحه‌های Deathloop نیستند که حالتی ویژه را به مخاطبان ارائه می دهند بلکه هر کدام از حرکات شخصیت اصلی، توسط کنترلر پلی استیشن ۵ ، قابل حس کردن میباشد. برای مثال هنگامی که می دوید و یا از پلتتفرمی صعود می کنید و یا بر روی زمین غلت میزنید، لرزش متفاوتی به دستان شما وارد خواهد شد. قابلیت هپتیک فیدبک به توسعه دهندگان این اجازه را داده تا شرایط و حس و حال بازی را به بهترین شکل ممکن به مخاطب ارائه نمایند.

 دث لوپ در تاریخ ۲۱ می ماه سال ۲۰۲۱  مصادف با ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ بر روی پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد

شما عزیزان می‌توانید با مشاهده و دنبال کردن پروفایل بازی Deathloop از آخرین اخبار، تریلر‌ها، نقد و بررسی‌ها، مقالات و … مربوط به آن آگاه شوید.

 

Back Blood

Back 4 Blood

 

تاریخ انتشار: اول تیر ماه سال ۱۴۰۰

رویداد گیم آواردز سال ۲۰۲۰ با معرفی عناوین بسیاری همراه شد. بدون شک یکی از خیره کننده‌ترین آن‌ها، Back 4 Blood بود. عنوانی چند نفره که در ژانر اکشن اول شخص تیراندازی توسعه می‌یابد. بازی توسط کمپانی برادران وارنر منتشر خواهد شد و به کمک استدیوی Turtle Rock توسعه می‌یابد. این عنوان قصد دارد تا مجموعه‌ی Left 4 Dead را با شیوه‌ای مخصوص، گسترش دهد. بسیاری از توسعه دهندگان بازی،‌ در گذشته بر روی لفت فور دد فعالیت می‌کردند و در ساخت چنین عناوینی،‌ تجربه‌ی بسیار زیادی دارند. بر اساس اظهارات توسعه دهندگان، بازی پکیجی کامل برای سرگرم شدن به همراه دوستان و دیگر پلیرها خواهد بود. شخصیت‌های مختلفی در این اثر وجود دارند که هرکدام از آن‌ها دارای قابلیت‌های مخصوص و منحصر به فرد هستند. تجربه‌ی بک فور دد به کمک هرکدام از شخصیت‌ها، گیم پلی متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد. همچنین تنوع ماموریت‌های Back 4 Blood نیز یکی از موضوعاتی بوده که در روند توسعه، مورد توجه قرار گرفته. در آخر باید گفت که تنوع زامبی‌ها نیز نسبت به لفت فور دد، بسیار بیشتر است. سکانس‌های مبارزه، بسیار شلوغ و هیجان انگیز هستند و شما توانایی استفاده از انواع و اقسام اسلحه‌ها برای تکه تکه کردن گله‌ی زامبی‌ها را دارید.

لازم به ذکر است که Back 4 Blood در تاریخ ۲۲ ژوئن سال ۲۰۲۱ مصادف با اول تیر ماه سال ۱۴۰۰ در دسترس کاربران پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ و ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی قرار خواهد گرفت.

شما عزیزان می‌توانید با مشاهده و دنبال کردن پروفایل بازی Back 4 Blood از آخرین اخبار، تریلرها، نقد و بررسی‌ها، مقالات و … مربوط به آن آگاه شوید.

 

Mass Effect Legendary Edition

Mass Effect Legendary Edition

 

 

تاریخ انتشار: اوایل سال ۲۰۲۱

ریمستر سه گانه‌ی Mass Effect حاوی تمام بسته های الحاقی منتشر شده برای بازی‌ها خواهد بود. رئیس استودیوی بایوور در طی بیانیه‌ای اظهار داشت که بیشرفت های گرافیکی متعددی در بازی اعمال شده است. از میان آنها می توان به تکسچر های ۴k و مدل های بهبود یافته شخصیت ها و افکت های جدید، اشاره کرد. توسعه دهندگان در خصوص این ریمستر اظهار داشته اند که:

مخاطبان برای سالهای متمادین، درخواست های خودشان را مبتنی بر عرضه‌ی ریمستر سه‌گانه‌ی اصلی Mass Effect با ما به اشتراک گذاشتند و حال بسیار خوشحالم که توانسته ایم به صورت رسمی از Mass Effect Legendary Edition رونمایی کنیم. تصمیم نداریم که بازی را از ابتدا توسعه دهیم اما می خواهیم که حالتی مدرن به بازی‌ها دهیم. مخاطبان و همچنین بازی کنندگان جدید نیز می توانند نسخه‌های اصلی مس افکت را در بهترین حالت ممکن، تجربه کند. بسیار هیجان زده ایم که دوباره ماجراجویی را با کاپیتان شپرد، در رزولوشن بالاتر و همچنین نرخ فریم بیشتر، آغاز کنید.

سیستم مبارزات و تیراندازی نسخه دوم و سوم Mass Effect بسیار راضی‌کننده و خوب می باشد اما انتظار داریم که توسعه دهندگان در Mass Effect Legendary Edition ، تغییرات کوچکی در این سیستم اعمال کنند و آن را به صورت خالص تری به مخاطبان ارائه نمایند. متاسفانه بایوور اطلاعات دقیقی در خصوص تغییرات اعمال شده، منتشر نکرده است.

فرنچایز مس افکت در ژانر اکشن سوم شخص نقش آفرینی توسعه یافت. وظییه‌ی توسعه‌ی این سری بر عهده‌ی استدیوی بایوور و انتشار آن با بر عهده‌ی کمپانی الکترونیک آرتز بوده است. سه نسخه‌ی اصلی فرنچایز، روایت‌گر داستان‌های قهرمانی به نام شپرد می‌باشد. کسی که در صدد نجات کهکشان است. ماجراجویی‌های شپرد، به بهترین شکل ممکن، در سه بازی فوق العاده و با کیفیت به نمایش کشیده شدند و در نهایت به پایان رسیدند. مس افکت یک اکشن نقش آفرینی کامل با شخصیت‌های به یاد ماندنی و داستانی خاطره انگیز و دوست داشتنی تلقی می‌شد. موضوع بسیار مهم در این میان، انتخاب‌های بازی کننده بود. تک تک انتخاب‌ها در مسیر شما تاثیر می‌گذاشت. عناصر نقش آفرینی سه گانه‌ی اصلی Mass Effect در دل تمام مخاطبان این ژانر نقش بست، اگرچه پیکان نسخه‌ی سوم کمی به سمت اکشن متمایل شد.

شما عزیزان می‌توانید با مشاهده و دنبال کردن پروفایل بازی Mass Effect Legendary Edition از آخرین اخبار، تریلرها، نقد و بررسی‌ها، مقالات و … مربوطه آگاه شوید.

 

Ratchet and Clank: Rift Apart

شوتر

 

تاریخ انتشار: اوایل سال ۲۰۲۱

استدیوی اینسامنیاک دوباره دست به کار شده تا بازی کنندگان را وارد یک ماجراجویی منحصر به فرد و فوق العاده‌ی دیگر کند. Ratchet & Clank: Rift Apart توجه ویژه‌ای به بهره برداری از حافظه‌ی پر سرعت پلی استیشن ۵ داشته است. به طوری که در هنگام تجربه بازی و ورود به دنیا های جدید، صفحه‌ی لودینگی مشاهده نمی شود. در حقیقت لود شدن بازی به هنگام جابجایی در دنیا های متفاوت، مابین کات سین های کوتاهی که دیده می‌شود، صورت خواهد گرفت.

منبع:

https://b2n.ir/r00255

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۲
علی میرزابزرگ

بازی های ۲۰۲۱ ps۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی